Kreativa jag

När jag satt hemma igår o hade som tråkigast av mitt pluggande, så fick jag idén att göra om ett par jeans till shorts!
Så letade vilka jeans jag kunde terra haha så tillslut hittade jag de perfekta ;)
Voila:
HÄr är det grymma resutet haha ;)
Dagens outfit:
Ansiktet ser lite konstigt ut, dålig kvalité!
Riktgit nöjd faktiskt!
Hur jag gjorde:
Klippte de lagom långa, fick prova mig fram en del!
VIlle itne ha förkorta eller för långa!
Sedan ville jag har hål i dem, så då tog jag sandpapper.
Och sandpappra några hål här och var :D
RIktigt nöjd faktiskt, flera som sat att de var fina så är lite stolt hahaha
Skönt att få ut sin kreativa dia ibland ;)
När det är så underbart väder är det osminkad som gäller!
Innan har jag seriöst haft svårt för att vara det i ksolan och så men nu äntligen har det släppt!
SÅ underbart, det bästa är nog att slippa tvätta borrt det på kvällen haha
Eftersom jag har så ljusa ögonfransar så har jag färgat dem, det ger genast en bra skillnad och du ser piggare ut!
Försöker även spara på håret, så kör helt utan platt/locktång/ hårblås nu ett tag!
Så känner mig riktigt naturlig hha ;)
Steek i skolan idag på rasten ;)
Riktgit gott, tack för detta underbara väder!
Pussilisnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0