Kattungar= sommar

Hallå där!
Denna veckan har varit sjuk!
Och då menar jag tyvärr itne sjuk, som sjukt roligt eller galet.
Utan just sjuk, feber halsont etc. RIktigt segt missat massa prov och annat! Känns lite sådär va!
Menmen det lösr jag ;)
Idag var iaf första dagen utanför huset haha, blev nämlige, Släktkalas! haha igen ;)
mysigt mysigt
Här är goingen Alva! Fixade hennes frisyr lite ;) så söt är hon! Hello Kitty o allt haha
Tog dock inte kort på resten av syskon skaran, var ju Albin som fyllde år!
Och grannen Kristin hade precis fått kattungar som jag såklart var tvungen att gå och se på!
SÅ söta, kattungar är vekligen ett sommartecken för mig! myssigt
4 små godingar!
Sedan var det första dagen jag var i stallet på en vecka med, Santana är också sjuk så hon rids inte.
Iallafall så skulle jag gå ut och gå lite kort för att se hur hon verkade!
Tro på f**n häst f**n får dampet och rycker iväg, jag får tillslut slöppa grimskaftet då det börjar bränna i händerna.
SÅ santana galopperar i full fast hem, och efter kommer jag springande hahah
måste varit en rolig syn för de som såg! -.-
SÅ var hon inte frisk innan lär hon ju inte vara bättre nu! Typiskt. Så stannar hon och ställer sig bara i stallet också, går itne in och äter eller nåt. DÅ var matte inte jätteglad p åsin lilla prinsesso vill jag lova haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0