Top 3

SKa komma med min tre favoriter just nu!
och de kan vara blandning av allt möjligt!
Numero 1
Jag älskar serien Hellcats som går på söndagar på kanal 5!
Så mysigt!!
Litet tips bara om ni inte sett det ;)
Numero 2
PLUSS
ÄR SÅ HIMLA GOTT! haha har tyckt att det vart gott inann, men nu har jag verkligen kommit på att jag älskar det!
Sist men inte minst
Numero 3
MED
Passerade
Nyttigt men OERHÖRT gott!
mmmmmuums!
NU när det inte finns så mycket färska jordgubar så får man köpta frysta i påse, tina upp och sen bara passera den i en mixer!
Nyttigt godis;) Allt detta tillsammans blir perfekta söndags myset, istället för att deppa att helgen är slut så kan man göra nåt bra av det!
Det var allt för stunden, Pussilisnutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0