Torsdag=Balett

Riktigt riktigt roligt även idag!
Och ooh vilket underbart väder hihi
SKön dag börja sent dans på skolan på inviduellt val och sedan till götlaborg.
Dock så råkade min medryttare, hon som rider santana när jag är på baletten.
HOn råkade iallafall gå ner i ett lerhål med Santana så hon fick axeln ur led och frick åka ambulans!
Då kändes det inte bra att inte vara hemma, men som tur var har jag underbara johanna o emelie som fick hämta hem min leriga prinsesso och göra henne ren! Tack så jättemycket flickor!<3
Hoppas bara santan itne skadat sig :)
Imorgon blir det att packa för på lördag blir det att dra till Itaalaaa yaay yaay
Jag och mamma ska vara där i ett par dagar och ha mor och dotter dagar. Ska bli hur skönt som helst!
Blir till Sardinien vi åker, och enligt min italiensklärare så är det där de flesta rika italienarna bor/sommarhus
Så får väl försöka ragga upp nån snygg italienare då höhö ;)
Så hoppas på bra väder :D
Här är dagens outfit:
Tröja H&M, Jacka min nya från Åhlens, Byxa favvisarna från veromoda
Btw det jag älskar med jackan är att den är vit/beige Och har guldiga detaljer, så som knapparna, dragkedjan etc
Buonanotte caramelle

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg jacka! :)

2011-04-19 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0