Söndagen

Jaha då var det redan söndag och helgen gick lika fort som vanligt!
Först åkte jag till stallet för att rida med Johanna och precis när vi var klara för att rida så råkar JOhanna
tappa sin lilla häst Misty. Som galopperade ner i en stor hade och efter kom Cowgirlen Katrina på sin
snabba häst Santana och skulle försöka fånga Misty då. haha det blev många varv galopp och bocksprång
innan jag tillslut lyckades fånga henne. Och självklart har hästf*n Misty tappat en sko då, så jag får snälllt rida iväg själv. Det var inte så populärt från Santans sida då hon gick och gnäggade ensamt hela ridturen, och så skulle hon frusta samtidigt så hon lär ungifär: fuuuuusssstt iiiieeh hahaha lät så grymt kul så fick mig ett gott skratt för mig själv! yeye det är väl det som är det lilla "spännande" med hästar att man aldrig vet vad som kommer hända riktigt!
HÄr är min lilla bebis häromdagen! Bilderna är sådär men det får gå.
Min nya jacka btw :)
Sedan idag bar det även av på släktkalas!
Tog bara kort på lite efterätt, lite påskinspererat
Nej nu får det bli att kasta sig in i en engelsk bok: About a Boy som jag ska ha bok recension om på torsdag!
JÄtte kul, not. men sånt är livet så ha det bra!
Pussilisnutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0