SÅ underbart!

Ge mig mera sol! Helt underbart, det är som man får en ny start på allting!
Underbara känslan att sätta på sig ett par slglasögonnär man går ut genom dörren
och faktiskt behöva dem, för att det är SOLIGT!
MItt humör går från 100-1000 haha :D
Dock önskar jag att plugget kunde minskas lite-.- man vill ju inte sitta innne och plugga nu!
Jag o Marina og iallafall tillvara på lunchen genom att köpa lite grillade kycklingben( kan ju alltid låtsas att man grillat själv haha, kändes inte helt kul när man mötte person som skulle dra o grillanär man själv snart skulle tillbaka till skolbänken) Iallafall så köpte vi det och satte oss på en bänk vid kajen och bara njöt!
Mums!
Finns ju inget underbara än att rida i detta väder heller!
DOck är en sak jag komit på, har precis kollat på filmen Black Swan igen, tog en liten paus från pluggandet.
Då kom jag på att det hade varit så sjukt grymt att verkligen vekrligen försöka satsa på balett!
Alltså jag är verkligen HLET SÅLD på det, sjukt. SÅ är lilla hindret!
Santana? vart ska hon ta vägen om lillla matte vill bli ballerina istället haha
Ååh varför ska man alltid behöva sättas för massa val!? yeye det valet är inte alls lägligt nu, grejen är
vill man bli duktig på balett så skulle jag börjat för 15årsen så det är licksom snart eller aldrig. Ja har inte tänkt att bli bäst i världen haha för dte är omöjligt men det jag menar är att det vorde roligt att bli riktigt bra!
Samtidigt de flesta har ju börjat med ridning också när de var ca 5 år men jag började ju bara för några årsen med det med, och det har ju ändå gått ganka bra. SÅ ingenting är väl omöjligt! Det är bara att man måste välja bort det ena, hatar att en vecka inte bestod av 10  dagar så man kunde göra det ena 5 fagar och det andra 5 dagar! Menmen så är det nu blir det att öva lite mer Italiiiaannooo så
Ciao bella/bello ;)
Bjuder på denna
med Solbrillorna på huvudet möter jag en ny bra dag, trots den stora förovningen så hann inte göra nånting alls imorse! Men vad gör det om 100 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0