Joo juste

Vad var det då som jag gjorde!?
Jag har ju alltid varit lite sån att jag kommer på saker snabbt sedan måste jag göra det all in!
Jag vill licksom inte vänta eller vara smart, det är när jag får ett starkt "detet" som jag förövrigt hade i psykologiprovet idag.
Omdelbar tillfredställelse.
SÅ iallafall för någon vecka sen kom jag på att jag verkligen alltid gillat
Mycke riktigt BALETT och att jag vekligen ville börja.
Det är så graciöst, hållningen balansen och vigheten. Även styrkan!
SÅ otroligt häftigt tycker jag att det är!
Black Swan gjorde mig ju inte precis mindre intresserad när jag sett den :) men kom faktiskt på det här innan jag såg den, så var inte bara pga den!
SÅ ialafall jag kollade upp i lilla staden där jag bor om dte möjligtvis fanns någt. Och inte mot min förvånan
så fanns det såklart inte.
SÅ sitter jag på datorn och kollar runt, alla kurser överallt börjar inte förens efter sommarlovet!
Och hur kul är det att vänta tills dess? Inte alls kul!
Så helt plötsligt när jag sitter och kollar runt på alla olika skolor hyfsat nära så hittar jag en random sida.
Balett kurs för vuxna/ungdommar, steg nybörjare, som börjar 31mars, Balettakademin!
Jag tänkte detta kan inte vara möjligt allt var perfekt.
Och Ja det fanns platser, så nu är det att åka till Balettakademin i göteborg varje vecka :D
yaaay!
Och jag måste säga allt var över förväntningarna, det var jätte orltigt, lagom liten grupp och vi gick fort fram! SÅ roltigt.
Haha en sak som var ännu lite roligare var att när jag var liten och gick i dans så glömde min pappa mig en gång. haha han glömde alltså att han skulle hämta mig så han åkte hem efter jobbet. och där satt jag ensamm och övergiven på 5 år.
Det var som en sån där dagis scen när slls bsrnen blir hämtade utom ett. Då känner man sig ensammast i välden.
sen när pappa kom hem och uppäckte att han glömt något blev dte ju raket fart tillbaka, mamma var inte glad då kan jag säga haha
Iallafall så sa jag till han innan han lämnade mig på baletten att han inte får komma försent så jag slipper uppleva min traumatiska upplevelse fårn barndomme.
Och vad hände? Jag går ut och väntar och en efter en börjar gå hem.
TIllslut är dte bara killen som var receptionist kvar som undrar om jag blir hämtad? haha
så ringer jag pappa så har han kört vilse -.- haha för de höll på att bygga om i Gbg och han var hos släktingarna under tiden jag var på baletten så han kund einte köa samma väg tillbaka på grun av ombyggningarna då.
Så receptionist killen får snällt sitta och vänta med mig i 45min hahaha
tur att det var en sån snäll kille ;) hade inte velat stå där ensam ute i regnet och mörkret.
SÅ kom inte hem förens halv tolv typ och det var ju lagom eftersom jag skulle ha 2 psykologi prov nu idag ;)
yeye det var min lyckade torsdag iallafall! :D
Idag har det blivit gymmet då var det
Zumba som gällde! Jätte rolig träningsform som man faktiskt blir riktigt trött av!
Sedan körde jag och EMelie ett styrke/balanspass efteråt med. Så är gött go i kroppen nu!
Sedan blev det ilmkväll och nu är det nana dags!
Pussilisnutt

Kommentarer
Postat av: emmie

coolt! :)

2011-04-02 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0