Jag och mina easytone på morgonpromenad

ja som sagt då var de inföskaffade, Easytone som ska ge dig snygga vader, snygga lår och SNYGG rumpa!
Tänka sig, inte nog med det så finns de i rosa!
DOm har verkligen lyckats haha smarta är de iallafall
lyckas lura tjejer(eller ah killar med kasnke) som vill göra det lite enklare för sig och göra dem snygga!
Smart drag
Man kan ju bara hoppas att de är lika bra som de är söta.
Sedan tror jag nog inte att man kommer se en jättejätte skillnad precis, men det känns ju inte som de kan göra någon skada. SÅ hädanefter blir det att sätta på sig dem när jag går på mina promenader.
Har ju lite pizza att förbränna efter Italien hehe
SÅ nu kör vi!
Lite färg har jag faktiskt fått av solandet i Italia ;)
Me likeyy!
Nu har jag använt dem för första gången med och de var 4 rosa rrosetter av 5 möjliga
De var sköna och de kändes bra, men skosnörena vill gå upp lite lätt ibland. Annars toppen!
Funderar nästan på att dumpa klackarna och sätta på mig de här istället i skolan
haha så tar man lite mer vara lite mer på alla trappor, gå till skåpet etc i skolan! ;)
Länk till stadium webbshop:
REEBOK ET FLASH W
Reebok: Skor/REEBOK ET FLASH W från stadium.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0