Mysdag!

Lördagen blev det Götttllaaboorg med Johanna och emelie :) Riktigt mysigt hade vi!
Min outfit för dagen:Jacka Åhlens, Tröja Vero Moda, Byxa Vero Moda.
Och första besöket fick bli till Dansbutiken;)
Cool docka de hade utanför tyckte jag, chockrosa ballerina. Me like
och yaay då var de första teknikbalett skorna inköpta! Eller, jag hade ett par specialbestälda från USA som jag hade när jag drillade! Men det var lite försmå nu, så fick bli ett par nya^^Fast mina fötter har faktiskt bara växt
en halv storlek hehe
Här är de iallafall:
Sedan var vi och åt lite lunch fick bli en sallad, gott!
Kände mig ritkgit nyttig! Kosten är ju så viktigt om man ens vill tänka på att komma lite i form!
Jag börjar känna mig stressad eftersom sommaren snart är här, vill ju inte vara valrossen på bechen satt säga!

Fick köpte lite annat smått o gott Bland annat:
Denna tröja!
Och denna virkade topp. Är riktigt förtjust i virkat faktiskt. Gillade inte alls det förr men nu när det är så
mycket överalt blir jag riktigt inspirerad! Särskilt västar, mums.
Denna till en bikini eller en liten topp är super sött!
Sedan de svarta byxor jag hade i bilderna ovan, köpte jag i ljus beige!
Älskar dem för de är så sköna och den guldia dragkedjan där bak är så söt tycker jag.
Efter Gbg fick de bli filmkväll hos Johanna med mys.
Gurka och morötter med dipp, och naturgodis "majschips" Rekommenderas starkt!
Pussilisnutt

Kommentarer
Postat av: emmie

va fin santana är o va bra det verkar går för er nu!



kram

2011-04-03 @ 23:37:23
Postat av: Katrina

Tack så hemskt mycket Emmie! Kramar

2011-04-03 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0