Söndag

idag blev det Göteborg med mammsen, på bokmässan.
Träffade våran familje vän Pirko som precis komit ut med en ny bok och som höll "tal" och så om den.
Mycket intressant.
Sen gick jag, hon , mamma och en väninna till Pirko som jobbar på en tidning in till press rummet för att prata ostört. Bland alla de som skriver de olika tidninga o kändisar o så;)
Nice de. Såg baln annat Ropert Gustavfsson ahha och han den lite kraftigare med glasögon som är med i tv programmet Efterlyst. O några andra.
Mycket lärorik och rolig pratstund om livet, politik och kärnkraft.
Blev lite böcker köpta.
Sedan åkte vi till Ikea där jag köpte hyllor, en mega tavla på Paris i svartvitt. (inte hittat nån snyggare nånannastans så det fick bli den.) o deodrar till att ha bakom tv:n och lite så.
När jag kom hem blev det SAntan som var nästa aktivitet på schemat, där det blev lite hoppning! roligt roligt
Det avr allt för stunden kommer blider från kalas, mitt rum o lite annat snart;)
God natt pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0