panik

Haha det är skolfoto imorn och jag vet inte vad jag ska ha på mig!
Det blev en snabb sväng ut till torp i sista minuten för att hitta nåt.
Jag köpte skin shorts, tjockare typ stickade leggings svarta, och ett par svarta kilklack skor från bianco.
Så det får väl bli det eller min leopard skor! hmmm. Och vet verkligen inte vad jag ska ha för överdel haha! Får ta med mig flera till skolan helt enkelt så får Marina bli min jurry!
Yeye lång dag i skolan ganska mkt o göra! Sedan vidare till hästen red lite och hoppade lite barbacka det var kul.
Inget gym idag hehe lite träningsverk faktiskt.
Tänkte lägga ut kort på dagens outfit men eftersom pappa glömt data sladden till kameran på sitt jobb så får det vänta!
nej nu blir det att ta brun utan sol fixa naglarna ect!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Du blev ju skitfin på skolfotot hahahah

2010-09-20 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0