Lite uppdatering

Fredag försov mig ahha så fick stressa järnet på morgonen haha perfekt till skolkortet! Kom nästan inte försent iaf ;) hehe
Det bästa med våran skola var att de kommit på den utomordentliga bra idén att ha orientering precis innan skolkortet.
Jag o Marina var "sjuka" hehe så vi tänkte inte vara med och så när vi kom till gympa läraren och berättade det så sa han ja men det är ingen fara vi ska ändå ha stadsorientering!
ahha ååååh det innebär att man går ut och går i stan och tar kontroller ist!
I REGNET!! så jag o Marina gick där och klaga i våra klackskor ahah menmen det gick bra iaf med paraplyet spm vår bästa vän!
Yeye shit happends. Skolkortet var kul iaf, förutom att jag såg lite fet ut ahah men men det bjuder jag på! -.- ^^
Sedan åkte jag till Göteborg på släktkalas, min kära kusin linda fyllde år ;)
Sen vidare efter en mysig middag till Josefin!
Och där vaknade jag med nu blir det ner till stan och sedan vidare GFRK där vi ska kolla en tränare som kommer och pratar om hur man ska träna och gymma för att ha nytta av det i ridningen! ;) Så det blit mys!
Ciao bella och bellos haha (har börja italienska nu på nybörjare nivå hehe)
Jag ocj josefin i sommras ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vi såg ut som idioter som orienterar i klackskor o e värsta fixade.

2010-09-20 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0