hmm

Lååång dag ganska seg. haha helt över trött hela dagen!
Har tyvärr ont i knät så ingen gymmning för mig!
Dock blev det stallet och ridning det kom även en tjej och provred Santana för att kanske bli medryttare på henne.
UUuusch har orieneringsprov imorn och har VÄLDIGT ont i knät!
DÅ är frågan, ska man berätta som det är att man har ont i knät o väntar på svar från röntgen och hoppas att läraren faktiskt tror på en.
Eller ska man bita ihop göra provet hoppas att man överlever smärtan och få betyg i orientering!
ett stort Hmmm på det!
Jag vet verkligen inte ut eller in.
Mamma kom hem med ett bar stövlar/boots idag, tycker dom är snygga och höstiga för det är gentligen inte min stil men de har ju ändå en klck! SÅ det gör dom söta!
Tror jag ska ha dom ;)
så här ser dom ut:
Nej nu får det bli lite plugg -.-, demokrati! Ganska intressant faktiskt men känner mig ändå inte ritktigt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0