Nya klassen

hej igen ;) Jag kom på att jag glömmde berätta om min första skoldag i klassen. haha. Yeye den var helt okej alltid lite läskigt att byta klass men det var inga problem där inte. Idag kom ju som sagt även min egen lilla bitch Marina dit ahha. Så det var allt nice.

Så från och med nu är jag alltså en samhällare haha. Känns skit konstigt att gått frisör ett helt år med bara massa brudar, som jag för övrigt saknar redan buhu men detta blir nog också bra.

Btw gud vad höstigt det börjar bli ute nu! Men de bästa med det är ju ändå höstmodet! hihi :)

 Här har vi då mig då!  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud vad snygg du är på bilden!!! som alltid

2010-09-09 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0