Göteborg

Lördag: Vaknade hos Johanna bar tidigt iväg därifrån mot Göteborg med mammi o borsan o hans tjej, jaja iaf.
Vi skulle till Ikea och nordstan och lite så för att kolla grejer till mitt rum och min fördelsedag;)
Jag fick köpt lite allt möjligt,
locktång (var på tiden!!) svart ROSA gymskor såklart;) Lampor till rummet massa kuddar Skönhetsartiklar oossvv mest nördvändga o bra saker denna gång!
Sedan åkte jag direkt till Curran, där vi lagade mat och myste framför tv och film;)

Så det blev också en bra dag, som ni märker så festade jag inget och det ska jag inte göra nu på ett tag faktiskt! Känns som jag festat hela sommaren och det har vart jättekul verkligen! Men ah nu har jag tröttnat lite faktiskt, satsar på träningen!! För nu ska jag banne mig komma i form igen, riktigt bra form! Så nu kör jag ;)

Gymmet 4-6 dar i veckan + ridning varje dag och en del långa promenader! Så det blir nog bra!
 Curran är förövrigt med på allt det. Curran är min vänninna och ridtränare ;) Hon puschar och ger mig bra med motivation så ritkgit glad att jag har henne! Eftersom vi båda är mycket mycket dåliga på ta kort haha så har jag tyvärr inget på henne! Men det kommer;)



Här är ifrån Göteborg, Levis (jeans,ärket) var där och hade fotoshot så jag provade ett par jeans och var med ;) Riktigt kul, och väldigt sköna jeans!
Rösta gärna på mig: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=68734


Gymskorna!
                           

Hittade dom här jätte söta bebisarna! Så var ju bara tvumgen att ha dom hihi. Rosa rosett där bak med såå sött!



Kommentarer
Postat av: Sebbe

Damn vilken ass

2010-09-20 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0