Glad

Åh jag känner att jag är på såå bra huhmör! :D
Vart en intressant skoldag idag. Det började med politisk debatt i samhällskunskapen där alla i klassen var indelade i de olika partienrna och förde en debatt! Jag och marina var tyvärr inte med eftersom vi är nya^^
Måste säga att jag blev riktigt imponerad av dem! Riktigt duktiga var alla på att prata o det hade evrkligen läst in sig bra om partierna! Så guldstjärna i kanten till de alla!

Började även italienska idag ahha hmm jag lärde mig inte så jätte mkt hehe, rosa på italienska är rosa haha :D det lärde jag mig;)
Sedan varjag på gymmet och körde mage och rygg idag loch lite ren fett förbränning! Kan behövas! Känndes som ett riktigt gött pass!
Stretchingen gick nog ännu bättre!! Kännde mig grymt vig! en grej när man sitter på golvet o vresar allt man kan med benen o så lägger sig över ett ben i taget o försöker nå foten så mycket som möjligt. Där fick jag tag i foten med båda händerna och hade huvudet på benet! ritkgit gött! Sen fick jag ner huvudet ända ner i golvet när jag gick ner mellan benen eller vad man ska säga haha:d ja iaf det gick grymt bra! :D

haha sen vidare till hästen;) Men idag red jag inte utan min kära pappa fick sköta moioneringen av hästen! Han är för söt, han sprinegr med henne i "koppel" (grimskaft!)
1,5 mil sprinegr han med henne! ;D Så det är toppen!


Är ni lika dåliga som mig på att hålla ordning på papper? haha då rekomenderar jag starkt en sånhär! toppen;)




This is me ^^ Andledningen till att den är tagen ur en sån ful vinkel är för att jag ville visa mitt svarta "hårsmycke"!
I just lööövit! Älskar alla söta saker man kan ha i håret o sätta lite överallt, fjädrar, rosetter pärlor osv!! Mkt nice! :)


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Det verkar som om du e både snygg o smart , inte ofta man träffar såna tjejer nuförtiden

2010-09-20 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0