dåligt

Det har vart fåligt med uppdatering!
Okej lite vad jag har missat att berätta.
Onsdag Marina följde med mig hem efter skolan! Vi gjorde oss iordning och sedan drog på fest!
Det var en rolig fest med bara goa mäniskor!
Torsdag vaknade vi hemma hos mig och hade en mysig ich völdigt lugn dag. Det var nmligen studiedag!
Fredag: FÖDELSEDAG! Fick frukost och tårta på sängen, paket öppning och sedan bar det av till skolan.
Hade orientering som gick riktigt bra faktiskt. haha för att vara jag och Marina iaf^^
På kvällen var det släktkalas och räkfrossa. DÅ släktingarna på mammas sida kom och även Curan.
Så det blev en rolig fördeslsedag! Mamma hade fixat allt så fint så det var kul!
Lördag, idag skulle jag åkt till Gbg men blev att vara hemma istället, nu de senaste har det baar vart slönt att ta de lugn.
Jag är annars en person som är i farten mest hela tiden men nu de senaste när jag bytt skola och massa annat så har de mesta vart fullt upp. Så då är det skönt att ta de lite lugnt ibland och bara vara!

Kommentarer
Postat av: marina

åhhh attt du måste lägga ut den "snyyyygaste" bilden

2010-09-27 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0