Dagens lilla inköp :)

Små saker jag helst inte lever utan^^
BUS( Brun Utan Sol) Denna är absolut den bästa brun utan sol jag vet! Man får en fin gyllen brun färg! Jag avänder brun utan sol för jag tycker att man ser fräschare och smalare ut med det;) naledningen till att jag inte solar ist är för att jag helt enkelt inte vill ha canser! :)

 

Nail Repairfrån trind! Riktigt bra! Gör evrkligen att naglarna hålle rlängre och blir starkare! tar alltid denna innan varje gång jag tar nagelck! Även här den bästa jag provat och jag rekomenderar verkligen denna! :D mkt bra haha


Nagelack från isadora: Detta roliga lack karkylerar sig på nageln så det bildar ett häftigt mönster! Finns i svart, vitt, rosa, gult,grönt, blått och vitt! Skit snyggt o ballt verkligen! Man tar de uppe på vilket vanligt nagelack som helst! Efter 30 secunder är det klart! Blir en ritkgit billig och snabb manikyr om man säger så;)
 
  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0