Vilket väder!?

Slutade tidigt idag yeey
Men vilket väder! Sjukt rena regnstormen! Höll på att blåsa bort kändes det som haha
Kom hem lagom till Top Model och varm choklad! Ett stort yeey på det med!!
Sen blir det plugga -.- usch och fy och buu o blää haha
men sånt är livet om man vill ska bli smart;)

Denna veckan har det vart ritkgit dåligt med uppdatering!
Har vart mycket och göra och mycket plugg! Så bloggen fick vila lite.
Men nu är jag tillbaka
Helgen spenderades med Johanna och emelie
Var i Gööötlaborg och shoppade i Lördags! Dock hittade jag lååångt ifrån så mycket som jag brukade göra, så det var en ritkgit besvikelse. Stiggad tröja från H&M och en annan tröja från Rut mf hittade jag. Och så även EN PLÅNBOK!
ÄNTLIGEn haha letat vääldigt länge efter en perfekt plånbok och nu hittad ejag den ;) hihi
Söndags var det släktkalas också^^ Mycket barn överallt är min enda komentar! haha ne men det var allt mysigt.
Nej nu blir Project Runway! och sen plugga hehe
Skolfotot har kommit så det kommer upp snart. Det var allt
xoxo
Dagneskläder och min älskade i handen, självklart blev det leopard ;)

Mina naglar är stylade av marina! :D
Rosett på och allt! även strass på tummarna och ringfingrarna! loove it!


Kommentarer
Postat av: Cecilia :)

sv ja visst är den :D nej alltså,,, det är en två bh kupor som man typ klistrar fast på brösten haha :D kramis <3

2010-10-18 @ 22:05:29
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0