UNDERBARDAG

Rubriken säger allt!
Denna dagen har vart toppen! Började med sovmorgon, sedan en 50 min lektion.
Sedan slutade jag, så jag och Marina gick ner till Espresso house och fikade!
Chailatte+Katrina= SANT! Det är nog bland det bästa jag vet. Det var kärlek vid första ögonblicket när jag provade det för första gången! haha. OCH på sommaren är det såklart IsChai som gäller;) eller när man är o shoppar och är törstig och varm så är det perfekt med den svalkande IsChai! LOVE it ;)

Sedan åkte jag hem gick direkt och satte på musik sedan direkt ut på balkongen fö ratt sola! Härligt;)
Känns nästan som sommar idag!


och bytte om till linne o mjukisar med;)

Kommentarer
Postat av: ija

jag har hittat 2 par skor, och jag kan inte bestämma mig vilka som är snyggast. så snälla gå in på bloggen och hälp mig. ha en bra dag! kram ija

2010-10-15 @ 11:12:38
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0