taggad

Jag har ju som sagt bytt skola igen^^och går då friskvård.
SÅ i MÅndags körde vi spinning på lektionstid!
Riktigt kul älskar spinning! och mitt knä känndes mkt bättre så det var bara att kröa på!
Förutom att jag fick feber senare på kvällen då hehe menmen.
SÅ jäkla kul att man kan köra lite gymming på skoltid!! I like it! ;)
Hoppas jag blir frisk nu bara!
Och NU taggar jag och Curan för fullt för vi ska på Fitnessfestivalen på svenska mässan 11-12 december! Precis helgen innna jag åker till USA så det blir perfekt! Ska bli så himla kul vekrligen!
Köpa träningskläder och lite sånt få tips inom träning kost och hälsa, och troligtvis olika fitnesstävlingar! GUd vad kul det ska bli!! SÅ, så fort jag blir frisk nu är det bara träna träna träna som gäller! Så man inte skäms när man kommer dit hehe!! yeey taggad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0