SÖndag söndag o åter söndag

Innan hatade jag alltis söndagar för då visste man att det var skola imorn, affärer stänger tidigare, grejer e stängda o det finns itne mycket att göra.
Men jag har försökt ändra den uppfatningen o göra det till en mysig o bra dag istället!
Idag vaknade jag hos JOhanna ganska sent, för vi var uppe väldigt sent xD
Lagade tacos som vanligt med;) muums o jag är absolut bäst i världen på steka köttfärs haha.
Jag o Johanna bråkar jämt om vem som ska göra det eller skära grönsaker1
HOn säger att jag suer på köttfärs för hon lurade mig en gång genom att be mig byta låt på datorn, o prec så krångla datorn.
SÅ började det lukta bränt o johanna undrade om jag hade kol på köttfärsen.
O jag bara va? jjag? haha hade visst glömt den(A)
SÅ nu tkr hon att det är hon som borde göra den.
Men igrår riktgit jag bevisade min skicklighet med att stekan den jävla kötfärsen haha.
NOG PRAT OM DET HAHA
yeye. (ett av mina favvo utryck som ni aknske märker, taget från Curran. hehe)
iaf vaknade hos henne sen åkte vi med henens lilla minibil till stalelt.
Det var en tränade på klubben så vi satt och tittade på massa hooträningar1
ÄLSKAR att sitta och titta och analyser felen, de som gör rätt hur hästarna ser ut och hur de skulle kunnna göra det bättre.
Ridtränaren är också en intressant grej att analysera. HUr intresserade dom är på ritkgit om de är br apå ge kritik och beröm osv.
Sedan red jsg och Johanna SAntana.
Tränade johanna lite vilket gav mycket fint resltat! Såg ritkgit rba ut faktiskt. Sedan red jag lite och så blev det lite hoppnig!;) Kunnde ju itne låta bli när det stog massa hinder i manegen!
Sedan åkte jag hem klippte mamma lite fixade lite med tavlor o grejer i mitt rum!
Till sist men inte minst tog jag et lååång varmt mysigt bad!
med en bra boko te och bra musik!
MYCKET mysigt!:)
NU blir det nog nana snart!
God natt nana gott allihopa;)
Två gammla bilderpå bebisne och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0