SJUKT!

Idag när jag satt lite vid datorn och pratatde som vanligt med en av mina kompisar emelie så berätta hon nåt helt sjukt!
Hennes praktik handledare har försökt med övergrepp på henne!!
HELT SJUKT! jag fatatr inte vad det är som har hänt, VÄRLDEN SVERIGE??
Seriöst bara det senaste tkr jag det har varit massvis med våldtäkter folk som försvinner blir mördare osv!! Vafan händer???
Och nu min nära vän! HEnnes handledare som man lixom ska ilte på och se upp till, lära sig av! Fy fan vilken besvikelse!! Fatar inte vad det sker för fel på människor när de kan tänka sig att gå över en gräns, som kan förstöra flera människors liv BARA flr lite SEX!!
Vad hände där? När blev sex en grej man blir beroende av gör av ilska och hat, för att förstöra för andra elelr bara för att inte kunna kontrollera sig? Vad är det som händer?
Det värsta med alla de här fallen är att det nästan alltid är tjejer/kvinnor som råkar ut för det. -.-
Uuusch sånt här får mig att vilja bli feminist på heltid ock spärra in alla människor som har en kuk!
Men här är iaf emelie historia!
Hon hade tur att det inte han gå längre, hon han stoppa det innan det var försent. Men vem vet om hon inte vågat reagera eller prata med sin mamma om det. Det är ju det som är dte värsta att i många fall som skäms tjejerna för de tycker att de är de som gjort fel eller något!! MEN DTE ÄR DET INTE!!!
HÄr kommer emelie berättelse::

"Letar ny praktikplats för att de har hänt ett och annat.
Tänker nu skriva vad som här hänt. Inte detaljerat men de mesta.
Det kommer bli långt, och de är helt sanning.

Ah de hela började med att han/vi börja prata sex rent ut av. Han fråga massa frågor och berättade om sina sex upplevelser, vad han gilla för ställningar osv. Jag tänkte inte så mycket mer på de, tills han sa att han tyckte jag såg bra ut, och gav mig en "inbjudan" till att ha sex med honom. Tyckte de kändes väldigt skumt.. Försökte glömma bort de och tänkte att de kanske var en engångsgrej.
Dock senare samma dag ,tror jag de var, så sa han att jag hade en grymt snygg rumpa och sa att han ville känna på den. Tänkte att ha driver väl, men så tar han på den, vilket ger mig en smärre chock. Kände att jag inte kunde säga så mycket eftersom jag kände mig lite i underläge, eftersom jag bara praktisera där. Så jag strunta i de och jobba på som vanligt.
Ämnet kom upp flera gånger under den veckan om hur "god" rumpan var och att han väldigt gärna ville känna på den igen.
Jag försökte få fram att jag tyckte de kändes obehagligt med tanke på att han var min handledare och han har barn och sambo osv. Fick inte fram de jag ville ha sagt ändå dock...
Den 24 September tror jag de var som jag var inne i förrådet och märkte säckar när han kom in och börja ta på mig, han var väldigt på. Han tog från låren till midjan och lite högre. Jag hörde hur han blir upphetsad och jag blev väldigt illa till mods och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag fortsatte med de jag höll på med och gav honom vinkar av att jag inte ville, tror han fatta när jag gick ifrån förrådet.
Senare samma dag så kom ämnet på tal igen och han fråga även om jag blev ledsen eller så om den tidigare händelsen, eftersom jag inte visste hur jag skulle bete mig eller någonting så sa jag osäkert att nej nej, ingen fara.
Han tog på min rumpa 3 gånger och mer från låren till midjan en gång.
Han sa flera gånger att jag inte fick berätta de här för någon. Inte samtalen eller de andra."
Han är ca 28 har sambo o barn-.- Han ska anmälas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0