shohooo

Halloj hemma i stugerna haha
sitter jiust nu hemma hos MIN DAGMAMMA Marina!
Har sovmorgon typ 3 dar i veckan så då kör pappa hit mig på morgonen så gör vi oss iordning tillsammans o så:D
Mycket mysigt faktiskt!!
Dålig uppdatering igår!
Lördagskväll spenderades hemma hos Emelie med Joke O mikael med, fiilmtime! Kulkul
Igår red jag för första gången på längfe!
Men det gick skit för min BItch till häst bockade och grejer så jag fick asont i knät så fick helt enkelt rida hem med svansen mellan benen och grymt irreterad. Dampa lite med JOhanna i stallet, och sedan hem och hade en lugn vanlig söndag med lite spelande och sånt med mammi o pappi :)
Idag är en kort dag så får se vad jag gör!
Hoppas alla får en bra skoldag!
Pussisar från lilla mig
Bilder från fredags morgon!

Nu är det kallt så då är det pälsmössa på!





man kan ju även fälla upp öronen ^^ höhö

Kommentarer
Postat av: C ♥

jäkla sötnos! Hur är det med dig? vi får höras ngn dag <3 :D

2010-10-26 @ 16:40:57
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging!

2010-10-26 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0