nu är det grått och trist ute

Fast det är varmt och mysigt inne ;)
Lång jobbig skoldag, blev lite jsuk idag också!
Hade tänkt o gymma första dagen på vääldigt länge idag! Med Curran.
Men det blev inget med det på grund av min förkylning.
Yeye efter skolan så blev det iaf FIKA med Curran på Espresso House.
Mysigt värre, inte träffat henen på ett tag nu så det var kul!
Sedan behövde prinsessan nytt täcke så fick åka och införskaffa det! (SAntana alltså)
Blir bara att vara hemma o krya på mig och PLUGGA -.-!
yeye ;)
Här kommer skolkortet iaf!
 haha jag vet blixten syns, men ah lyckades inte få utan så det får bli så ;) höhö

Mitt förra skolkort för er som är nyfikna, förändrats lite iaf. Hårfärgen med!
jag o korven <3  ( vi går dock inte kvar i denna klassen längre menmen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0