NÅn kommer inte bli glad!

Åååh jag aär så klumpig ibland!
Jag skulle prec resa mig hur fotöljen så råkade jag dra till täcket så att täcket välte mittblåbärs proviva glas!! O jag bara neeej.
Så ser jag hur det åker ut rinner ner på fotöjen, sen ner på mattan sen rullar de jävla glaset en bit och välter ut en stor fläck till på mattan längre bort! Så skvätte det ut över bordet och på mitt leopard täcke:((
ÅÅåååh Ibland verkligen hatar jag mitt liv!!
Hoppas att det går bort annars vet jag nåns mamma som vekrligen INTE kommer bli glad!! ååh.
Först på fotöljkanten och så ner på mattan där man ser inte ritkgit men det är vääldigt stor fläck hehe.
PÅ täcket!
Och sen en bit bort till på mattan! JÄvla glas!
Ingen som har nåt tips hur man får bort det va? hehe
Jag tror helt enkelt inte att jag klarara av att bara ligga inne såhär länge! jag blir så rastlös att jga bli klumpig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där ser inte roligt ut Katrina! Duktigt! Hoppas det går bort!

2010-10-08 @ 12:26:16
Postat av: Emelie

Illa katrina..

Jo de är en vanlig mässa, med med föreläsningar osv, as bra ! =)

2010-10-08 @ 14:54:54
URL: http://ethorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0