Lördag

Igår Skulle vart på bio igår men så fick vi inga biljetter buhu! Skulle se den där facebook filmen på preimiären! yeye får la bli nästa helg. Sen skulle vi spelat sån där skjutgrej när man springer runt och skjuter varandra med laser! Men har ju skit med knät just nu kom jag ju på sen -.- haha så blev bara en lugn mys kväll hemma hos Josse igår! Men det var mysigt det med!
Idag blev det lite shopping :)
Sen får jag se vad som händer!
Jag idag :) Den gröna tröjan man skymtar var den jag köpte från rut med flera förra veckan :)

Josse Korv


Köpte en go stickad från Bikbok

en mega go o stor halsduk från bikbok


Några ringar från H&M älskar deras ringar. Och så örhängen och såklart rosetter ;)

Detta kakfatet ska jag ha min smycken på nu tänkte jag :) hehe nu är dte bara massa kort på det men det blir nog bra med massa smycken på istället! Älskar rosakakfat haha

Kommentarer
Postat av: emmie

fina kläder (Y) :))

2010-10-23 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0