Lite från min födelsedag

haha nuuu är någre bilder här bara några veckor sent^^
Men måste förminska alla bilder och hålla på så det är skittråkigt!
Så då tar det helt enkelt längre tid.
Här är morgnonuppvaktningen.(lägg märke till min säng här "före")

Sedan blev det lite släktkalas;)

Jag och Curran ;)

Min säng efter! ;D
Lovet it, dte bästa är att jag lyckats få in: rosa, leopard och rosetter i sängkläderna! Och det är ju dte jag ÄLSKAR mest ;)


Rummet förövrigt ser tomt ut där för var inte ritkgit klas me dallt där då!
Kommer snart bilder på hur  rummet ser ut nu ;)
Tex den fula lampan i vänstra hörnet ska inte vara där! hehe


Kommentarer
Postat av: emmie

haha typ 20 presenter :P själv får man typ två på födelsedagen ^^(Y)

2010-10-11 @ 17:20:04
Postat av: Anonym

Jävlar vilken säng :O

2010-10-11 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0