hmmm

Hopp har fått röntgen svar från mitt knä! Och det är någon inflamation så jag måste ta det lugnt i någraveckor!
Inget ridande
OCH
Inget gymmande
OCH
Inget sportande över huvudtaget, alltså idrotslektionerna är körda!
Dessutom var jag hos vårdecentralen här i veckan eftersom jag hade feber flera dagar i rad så det belv en pencelinkur.
Hmmm hur roltigt känns livet just nu??!
Inge vidare.
Väldigt bra när man börjat en linje där man har dubbelt så mycket idrottslektioner i veckan och när man redan missat halva början av terminen och ska vaar borta från det änu längre!!
Känns inte riktgit bra det här!
Yeyeeeee finns inte ås mycket och göra, får satsa på det skriftigga pluggandet till tusen ist! yeeeey. hehe
ungifär såhär känner jag mig! xD
Egentligen borde jag ha knä skydd på mig hela tiden! Till ksolan och allt! MEN hur kul är det att gå i mjukisbyxor varje dag? hmm njaa inte riktigt min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0