haha

Älskar disney chanel ahha har suttit och kollat på det heeela natten! knappt kunnat sovit nåt! Fyy. haha det dumma är att min disney chanel är på engelska utan svensk text. Så jagfår ju lite engelska träning samtidigt;)
Jag har för mig att disney chanel bara går till typ 22.00 på kvällen, men de kanske e för jag har den engeslka versionen eller nåt ahah yeye I dont know! BLev lycklig när jag upptäckte att det gick hela natten iaf. Det är toppen håller mörkrädslan borta haha på alla andra kanaler ät det typ bara skräck och sånt  mitt i natten ju! Inte kul om man är mörkrädd som jag!
SNart blir det att steka lite pytt i panna eller nåt, väldigt flott;) Nej men det är inte så mycket annat man orkar när man knappt orkar komma upp från soffan.
Och har man ingen snäll mamma hemma, så får man helt enkelt ta tag i matlagningen själv!
Denna fredagskvällen lär spenderas som resten av veckan!
Framför tv:n och datorn!
Med fredagsmys!
Kanske kommer någon snäll gullig själ och hälsar på! Vi får se på det.
Det har inte blivit några roliga bilder de senaste! Men dels orkar jag ju itne at några bilder nu precis! Sen är jag på fel dator när det gälelr mina andra bilder! Sen så har de inte gått att ladda upp bilder från systemkameran på sista tiden! Är nog för att bilderna är för "stora" Så antar att jag får förminska pixlar och så på dem! Men det orkar jag itne nu! SÅ får bli den fina Disney Chanel logan;) För att evkrligen visa hur mkt jag ärlskar disney chanel ahahha! Nej så stort fan av dom är jag inte! haha men är man sjuk och trött så är man;)
Ligger här o myser i min hello kitty t-shirt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0