Freedag!

Haha hmm konstig dkola dag!
Började vid tjugo över elva!
Så åkte med mammi in vid åtta o blev avsläppt hos Marina.
Så hade vi morgonmys och kollade på Halva Twillight Eclips filmen.
Sedan drog vi till skolan, hade en letion.
Det avr Matte och de andra hade prov så vi kolla lite i boken o så.
Sedan en lååång håltimme. Så då åkte jag o Marina hem till henne igen.
haha kollade andra halvan av filmen.
Åkte tillbaka till ksolan
Där läraren komme roch säger
Eran lektion är  itneställd!
haha hmm nödvändig skodag alltså! eller inte!
yeye
Jag o Marina hade mysigt iaf.
Tyckte att filmen var bra fö rälskar att dne är så romantisk o så, det är då man verkligen vill ha en pojkvän!
Men annars tkt jag den typ börja o sluta lika dant.
inte så jätte mkt osm hände prec!
Nu sitter jag o vänat på Curran för kvällsmys ;)
puss

Ladda upp en äldre bild! För det vill sig itne när jag ska ladda upp bilder från systemkameran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0