Ett ord räcker: MAGSJUK!

haha fyfan det känns som jag drar på mig exakt allt som går just nu! Fyfan magsjuk med feber!
Det härliga var att igår var jag iväg till läkare i Göteborg, och hade prec blivit färdig undersökt kommit ut ifrån sjukhuset och fick springa till närmaste Burger King och in på toan! Resten kan ni ju räkan ut själva!
 Kan ju säga att hemvägen i bil var mindre rolig! Tur att man hade spypåse i bilen! 
Kul att jag hela tiden blir sjuk så hela mitt liv blir förstört. Kan inte träna, rida, träffa kompisar eller gå till skolan! Detta är itne kul längre! Yeye nu får jag fortsaätta med att dricka vätskeersättning och kolla tv! Kul liv;)
Prec såhär känner jag mig

Kommentarer
Postat av: Emelie

aaw stackare ! =( Du lyckas verkligen dra på dig allt !

Stanna hemma ett tag efter att du har blivit frisk så ditt emunförsvar (stavas de så? ^o) ) har byggt upp lite (A) Puss och krya på dig ! <33

2010-10-20 @ 12:16:57
URL: http://ethorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0