:)

Godmorgon allihopa!
Sitter hemma hos Marina nu;)
HOn och jag har lagat mat! Eller ah mest hon hehe
Pasta á lá Köttbullar ^^ smaskens höhö
såhär ser jag ut idag
Här kan ni se hur håret blev med!
 riktigt nöjd för att vara endast en blondering, och för att vi gjorde det hemma!
Värsta ovan med det för har ju gått frisör så länge så är van vid att göra det på skoltid på salongen lixom!
Men det blev ritkgit bra faktiskt! Eller hur!? ;)
Här är ett kort utan smink^^

Med smink, Btw detta är min stickade tröja från H&M, ritkgit mysig

Idag kör jag på rosetter ;)

Ser lite röd ut om nästippen^^ Men det är för att jag är förkyld :(
lagom till helgen o allt -.-
Yeye hoppas baar inte jag blir värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0