DET BLEV GULT!!

Hihi skoja ;)
Det blev allt bra, like always ;) När Marina är frisören går ju inget fel!
Kort kommer laater.
Blir en "spa" dag nu!
På shemat står:
Kortet inte från idag!

Den ser dödlig ut! MEN den är min bästa vän just nu;) FÖR den har lovat mig att ge näring till min ögonfransar och få dom att växa mer;)
Har alltid haft ganska långa fransar men så nu det senaste har dom bara kännts slitna!
Så jag tog upp detta med min Psykolog/Dagismamma Marina
Och hon löste genast problemet med att ge mig denna underbaring!
Och måste säga att den funkar riktigt bra, vart lite slarvig och så för glömt ta den iböand!
Men dom känns faktiskt längre och bättre;) ett stooort yeeey på det!
Nej nu vidare till min "spa" kväll!
Pussilisnutt

P.S för att lilla vännen Björn inte förstod, Man applicerar vätskan med en vanlig tops på frnsarna varje kväll innan man lägger sig! ;) SÅ! D.S

Kommentarer
Postat av: Björn

haha dricker du det där? :)

2010-10-26 @ 19:40:45
Postat av: marinaa

ahh jag är bäst på att läsa katrinas problem haha

2010-10-26 @ 22:28:45
Postat av: Luuqen

Din vän är rätt elak ju. Kolla på datum den är ute!

2010-10-28 @ 14:44:54
Postat av: Katrina

svar till: Luuqen.

Lilla vännen det står 2015! Vilket är omöjligt att se därifrån ;)

så tyvärr du hade fel!

2010-10-28 @ 18:35:48
Postat av: Marina

hahah första datumet står när den är gjord och andra när den går ut hahahahha så du har rätt katrina den går ut 2015 hahah så du kan använda den i några år till hahah alla e ba avandsjuka på dina ögönfransar !! love ya bitch

2010-10-31 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0