Ännu en sjuk dag

Idag har jag bara suttit och kolat massa tv och play TV. Fortfarande feber o halsont.
Jag har missat Kungarna av tylösand hela tiden! Men nu tänkte jag att jag skulle ta tid och kola på det.
Det var nog bland det mest patetiska och tråkigaste jag sett på länge!
SKit töntigt typ en B version av paradise hotell eller nåt! jag fattar inte hur alla kan tycka det är så bra!
De gör ju bara fullständigt bort sig i tv. Förvuxna fjortisar som bara vågar leva ut sig själva när de fått lite alkohol i kroppen!
Fyyy vad äckligt och tråkigt program! bläää.
Sedan kom CUrran en stund hit och hälsade på mig! mysigt mysigt!
Vilket  underbart väder det vart idag ändå!
Bläää

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig! pinsamt

2010-10-07 @ 19:43:48
Postat av: emmie

haha sant :P

2010-10-07 @ 20:19:10
Postat av: emmie

krya på dig :)

2010-10-07 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0