vart lite dåligt..

Lite dåligt med uppdatering!
MEn ha rvart såå mkt att göra! Massor med pluugg och sånt!
Taggad för imorn, helg!! Underbart!
Idag har jag vart på torp, solat lite, skola stallet och så!
imorn ska jag på maskerad^^ haha
älskar och klä ut mig så dte var ju perfekta tillfället!
Har beställt en dräkt, ska vara fe/fjärill typ ^^
Jag had elite tur trodde inte den skulle hinna komma fram i tid, emn den kom idag ;)
Lördag blir dte att träna träna träna, för motionshuset har massor med prova på gruppträningar.
Så jag och Curran ska våga oss prova på nya saker hehe, sen blir dte vidare med filmkväll hos Curran eller Harry Potter 7 i göteborg!
Det är planerna hittills ;)
SKA bättar mig med bilder! Det kommer.
Denna var det då bland annat jag köpte på torp förra veckan^^

hitta inte bilder på de andra grejorn! MEn en annan jacka, ett par byxpr o lite så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0