trööött

idag blir bara ett kort och tråkigt inlägg ahah.
Nej men dte har vart en lååång och jobbig skoldag!
Sedan när pappa körd emig till stallet så körde han av vägen, vi hade sommardäck på bilen ;)
haha vi skulle ta hem den för den blev stående öevr natten på mammas jobb för vi fick itne hem den igår.
Pappa skulle absolut kara av ett köra den till stallet trots att JAG miss Smart ;)
Sa att det komemr gå skit!
Mycket riktigt, bilen gleed ner i katen.
Men som tur var var dte precis vid stallet, så pappa fick skotta bort all snö sedan göra en grym vändning,
och där back on trck igen ;)
NEj NU har jag gjort mig förtjänt av ett bad! Muuums! Och en bra bok och te  min favorit:D
Rosa bad skum och grejer med såklart;)

pussilisnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0