trackad av telefon tjej..

haha känner att jag haft ritkgit otur när dte gäller allt med telefon, busrigningar, tappat telefonen överallt och nu teackad av telefon tjej. haha
SÅhär var det:
Jag och Marina skulle fika på Espresso house så var dte fullt där typ så vi gick i lite affärer ( eller ah kicks, åhlens och Lindex dom som finns satt säga, haha)
Och så går vi för bi ett sånt där telefonställ där det står folk och snackar om abonemang.
I detta fallet var det comviq!
Så säger tjejen där: hallå tjejer har någon comviq?
SÅ säger Marina ja, så börjar hon snacka om lite erbjudanden och så.
Och så tillslut så frågar jag iallafall vad dom har för erbjudanden när det gäller Ipone 4.
SÅ snackar hon lite om nåt erbjudande och så HELT plötsligt,
Varför ska du ha Ipone??
jag bara haha ööh för att det är en bra telefon!
Tjejen: Nejj det är dte inte och det är bara för att du vill ha den för alla andra har den!
Jag: haha nej verkligen inte, jag gillar att ha mina egna grejer, men det  är den bästa telefonen just nu enligt mig och det är roligast, dessutom finns det massa gulliga skal!
Tjejen: hahaha gulliga skal!!? Det var den bästa idag! skrattar hon och tittar på sin telefon kompis brevid som bara kollar konstigt på henne.
Sen säger hon: Det kan du ha på HCD telefonen med!
Jag: aha okej..? jaja jag får se på en sån då.
SÅ tar hon fram en skit ful telegon och snackar massa.
Jag: Jag vill inte ha den haha
HOn nehe?? okej, du vill ha Ipone kunna flasha runt med den och sncka i telefon och bara jaaag har en telfon för 7000 o blablabla.
Jag och marina: hahaha WTF??
Tjenen: MEn det finns masa dåliga grejer med Ipohne, tex flashplay finns inte utan då måste du köpa en Macdator för 15000
o blablabla och det är ju jättetöntigt bara för att ha en telefon o blablabla.
MEN med HCD behöver du ingen dator för 15000 inte.
Jag: Jag vill inte ha nån ful HCD haha,och ingen annan har snackat nåt om nån flashplay.
HOn blev typ skitsur och snacka skit om sin kompis som hade Ipone alldeles där brevid henne och massa och hennes kompis börjar snacka om att den andra tjejens telfon ( hon som sncka med oss alltså) att hennes mobil var så billig och ful o blablabla.
Sedan gick hon över på Marina, är ditt abonemang tecknat på dig?
Marina: Nej, min syrra.
HOn: VARFÖR?? och snacka massa skit haha.
Sedan kolla hon på marinas hår
Hon: Är det löshår?
Marina: Ja haha
HOn, rättar till  håret och säger : Det behövs lockas där.
JAG: hahahaha det regnar ute så lockarna har gått ur.
HON: aha men LYCKA TILL att locka håret med en ipone!!

Jag och Marina bara WWTTTTFF haha och går där ifrån.
Trodde fan vi vart med i dolda kameran eller nåt!!
Båda var så otroligt chokade över hennes beteende så vi fick lixom inte fram några ord till henne ahahah.
Vi kom lixom där och jag tänkte kankse skaffa en Ipone hos dom, den telefonen som dom tjänar bäst på!!
SÅ snackar hon skit om den! Och säger att jag inte ska ha den ahahah
Bra säljartjej för företaget!! Verkligen!
jag säger då det.. haha fyfan vad pinsam tjej!
ALDRIG att jag tänker teckna abonemang med comviq nu! hahaha!!
 
Blir nog att ha kvar telenor då iallfall hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tycker ni ska ringa till chefen på comviq och berätta om hennes oprofisionella beteende!

2010-11-15 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0