skumtomtar..

Är ritkgit gott!! OCH jul must mums mums mums och hemma bakade pepparkakor ahha
hmm, låter som Hej jag heter Katrina och jag är fet! :) menmen var på gymmet innan skolan imrose så tycker faktiskt att jag är lite duktig ändå ;)
Nu är dte lååång hleg!! Ritkigt härligt, känns osm man behlver dte nu faktiskt!
Idag blir dte bara att mysa framför tvn och äta skumtomtar haha.
Får se vad resten av helgen har att bjuda på ;)
Btw här är några bilder fårn mitt rum då! Inte så jätte bra kort, men ändå,
Såhär såg dte ut innan eller ah den blå färgen iaf! Mästermålaren själv ;) Ritkgit hendig kvinna är jag allt haha

NU:



titut

Pussillisnutt!

Kommentarer
Postat av: Mattttiaaaazz Tiaz Joääänzzon

Snyggt det blev!

2010-11-26 @ 00:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0