shoho :)

Godmorgon Godmorgon!
idag är läget på topp!
FREDA YAAY
blit troligtvist att träffa Johanna sen!
Denna helgen är det paus från festandet;)
Blir nog Göteborg imorn med:)
Är hemma hos Marina nu ska dra till skolan om en stund!
Sedan har vi en lång håltimma så då blir det torp!
Dagens planering!
BTW igår ringde två astöntiga killar, busringde I guess.
klockan typ tolv ett på kvällen.
om det är någon av er som läser dte här så skäms på er!
As pinsamt om jag får säga dte själv!
jag hade typ precis som nat så ringer mobilen.
Jag bara vaafaan.
SÅ svara jag så var dte nån kile som snacka nåt om att dom ringde från P3
o blablabla, jag baar hur fan fick du mitt nummer.
Sen kom en annan kille och fråga vad jag gjorde, jag bara SOVER tönt.
Och han bara aha under täcket?
Nej över pucko sa jag då.
OCH sen kommer det vanliga:
VAD HAR DU PÅ DIG?? ;))
jag bara skojar du med mig?
är du dum i huvudet så la jag på haha
asså det är nog bland det äckligste jag vet när randomkillar ringer och frågar vad har du på dig?
ööh en pingvindräkt med röd peruk vad tror du?
vad bruka rman ha på sig när man sover?
Pervon och äckliga bara blää

yeye så här ser jag ut idag iaf!

rosetter rosetter och lite mera rosetter!

Pussilisnutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0