shiiiit

SNÖKAOS.SE
Helt sjukt, November!? Och det är trfik stoppning, snökaos överallt.
Jag komemr inte ens till stallet just nu!
Stckars bebis kanske fryser och är hungrig!
Men kommer nog snart dit!
Men vad har hänt med sverige!?
Flyttar snart om det fortsätter såhär, var ju typ 7 månader sen vi hade snö senast!
Inte alls länge sen.
haha fyy.
Jag och Marina inledde i alla fall snön me dsnöbolls krig, dumma bitchen lurad emig så jag blev blööt haah
yeye, idag han jag i allafall köpa KVARG som jag nu ska börja äta.
För att det är såååå bra, haha fått höra tjat från my brother så länge nu så nu är dte dags.
Var på gymmet en sväng förut och oooj vad jag gillar att gå uppe på bandet och baar kolla ut på trafiken i snökaoset!
Dock saknades Curran! För dte är lixom våran  grej att gröa det, det gjorde vi hela förra vintern.
Gymmet är aldrig så mysigt osm på vinter faktiskt!
NEj nu blire tacos (igen^^ höhö)
och sen gäller det att ta sig till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0