Lite maskerad bilder




Idag blev det halv dag med Curran!
Vi åkte direkt till gymmet på morgonen!
Och körde spinning i hela 2 timmar!!
Härligt härligt!
Vi har kollat upp vart man ska ligga för att förbränna mest, för vi kör ju med pulsband!
Vi var ensamma i hela salen och lyckades kopla in Mp3n och körde musik på högsta volym och bara trampade!!
Ritkgit härligt!
Vi satsar nu på beachen 2011 eftersom 2010 gick åt skogen, iaf för min del!^^
Kul och vara lite tränas i USA också ;)
haha så man sticker ut bland alla tjockisar!! ahha nej då ;) alla är evkrligen itne feta i usa!
Men dock har de väldigt dålig koll på vad man ska äta och itne äta!
När jag var där förra året försökte jag vara nyttig med fulkorns bröd och köpte äpplen och grejer.
Men dte var nästan omöjligt, t.ex. äpplena serverades i klyftor med massor av kolasås på och socker och kanel! haha
där försvann det nyttiga med äpplen!
Men men får träna järnet nu så kanske 3 veckor i fettma inte gör så mycket, så är dte hårdträning när jag är tillbaka i sverige igen!
hihi det avr allt för stunden;)
pussilisnutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0