Jaha ja

Då var första skoldagen avklarad efter ett gött men snabbt lov!
Lovet har faktiskt vart ritkgit lyckat denna gången ;)
Lyckats vara frisk hela lovet typ, och träffat massa go människor!
Nu blir dte lite historia plugg bara typ 20 sidor som man ska läsa tills imorn^^
Hehe gäller att inte somna bara!

Idag efter skolan gick jag och Marina runt lite i den "VACKRA STADEN"
och kollade i "ALLA" affärer höhö
Gick in i träningbutiken för att kola gymkläder, för Marina blev dte ett par byxor
Jag hittade bara men en väldigt efter längtad Rosa shaker.

Eller smart shaker! SOm den heter.
För som ni ser så har den två avtagbara fack som man kan lägga, kosttillskott, protein pulver, bär osv
Tänkte börja köra med kvarg och fun light eller vad saften heter och så kanske blåbär och nåt mer:)
Ska försöka ha med till skolan eller mammas jobb för t.ex. när man inte äter skol lunchen för att den är inte så MYCKET god, som det heter på ett finare språk.
Så är det väldigt dumt om man tränar och rider och så och inte får i sig tillräckligt med protein, kolhydrater och mat över huvud taget:)
Så blev väligt glad när jag hittade den i rosa!
Hittade även en rosa spets bh :) 
Btw kom prec hem fårn stallet! OCH FY vad det är kallt.
Bläää önskar att hästen bara kunde vara inne och att man bara behövde rida inne och vara inne, hehe
Men sånt är livet om man har häst;) Får stå ut med kyla, regn, snö blåst
Men det är värt det;)  (OFTAST host, host)
NEJ nu får jag ta och äta och sen plugga då -.-
pussilisnutt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0