hahaha

Såg precis det nya programmet Ung och Bortskämd på kanal 1!
haah fyfan, jag tycker personligen bara att det var ett gäng förvuxna tonåringar dom itne komme rbli nånting.
ahaha fyfan vad pinsamma!
Föräldrar ska ställa upp! Det är inget fel på att vara lite bortskämd.
MEN till en viss gräns, annars gör de bara barnen en björn tjänst.
Fast ärligt kändes det väldigt uppgjort.
Typ: Lägger du smutstvätten i hallen SOM VANLIGT gumman?
Det där "som vanligt" kunnde skippas.
haha yeye lite underhållning i allfall! Men jag tycker dom är grymt pinsamma^^


Kommentarer
Postat av: Lindberg - en av dom få killarna som bloggar

jaa det är sant, men jag hade inte tackat nej till det direkt! :D

2010-11-08 @ 21:53:50
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra svar, men jag hade mvg i bild så det är därför jag itne kan bestämmaa mig :(

2010-11-09 @ 17:31:38
URL: http://camkwiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0