Guud vilket väädeer

Shit vad det söar nu!! Blää, det är jäätemsyigt!! SÅ LÄNGE man int ebehöver gå ut!! ritkgit kallt ju!
Har precis varit och ridit Prinsesso ute i snökaoset!
Fast dte är faktiskt ritkigt mysigt, gallopera på en lååång sträcka allt ä virr runt än, man hör knappt hästens steg i snön och man ser bara landskapet runt än försvinna!
Det är faktiskt ritkigt häfigt! Då känne rman sig ett med hästen ;)
Haha idag hade vi Matteprov!! Gud jag har nog ALDRIG gjort bort mig på ett matteprov sen jag börjad elära mig matte i grunskolan! Gud, jag har lätt för matte i vanliga fall! Men detta var nåt helt annat! Usch och fy och buu o blää
YEYE jag antar att jag får lära mig leva med det! Men tyckte itn eatt provet handlade omd et vi gått igenom!
Imogon är dte prov i svenska, typ litteratur historia! Det är nog bland dte mest onintressantaste ämne jag någonsin läst! haha usch känenr att jag är mycket negativ nu! MEn så är det ibland.
Igrå körd ejag och Curran spinning igen innan skolan ;) Lite duktigt faktiskt!
idag var dte lite gymmning på gympan, och jag o Marina shakade runt lite till låtarna osm spelades med ahha,
Livet blir så mycket roligare när man gör det roligaste av situationen som bara går!  :)
Nej nu får det väl bli att plugga lite!
Ha dte så bra sötnosar!
Pussilisnutt
Härlig vinter bild med prinsesso!
Här är det busridning utan : sadel, träns och hjälm buuus

Rosa täcke, grimma och grimskaft;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0