Godkväll ;)


SHiiit vad tiden går fort HELT SJUKT!
Det är jul snart!! yaaay
JAG ÄLSKAR JUL! allt är så mysigt och gott!
Det känns som det är en mysig och varm stämning överallt!
haha sitter här och lyssnar på jullåtar^^  vet det är lite tidigt men,
Iår börjar julen tidigt i vår familj!
Eftersom jag inte är hemma på julafton så ska vi  hinna göra allt vi brukar göra och fira mini julaftonar med släkterna innan jag åker till USA!
SÅ snart blir dte att baka pepparkakor ^^
Det ska bli både kul och lite synd att vara borta över jul.
Älskar att fira här hemma med båda släkterna och allt sånt.
Förra året var jag och Curran ritkgit duktiga med att försöka frambringa den ultimata julkänslan!
Bakade massa pepparkakor var på julkonsärer, stod och gymma och tittade ut på all snö ;)
allt sånt mysigt missar jag ju!
MEN det blir spännande att prova nåt nytt, fira jul i USA kommer bli ritkgit kul ;)
OCH btw ÄLSKAR julåtar!
och äntligen finns det en ritkgit bra playlist på spotify med ;)

Absoluta favoriten är ändå: Mariah Carey- All I want for christmas is you.
sedan är ju: Oh Santa av hennne oxå bra;) sväängig ahha 
SÅ härlig;)
Detta är jag förra julen^^

Undra vad det blir för julmat iår!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0