Godkväll Godkväll

Igårkväll blev det Tackomys med JOhanna haha, vi bara äälskar tacos.
Det är det ända vi äter, längtar till USA där finns Tacobell. Snabbmats resturange med bara massa olika tacos muums ;)

haha känns som jag vart med Johanna hela veckan nästan. men det är mys ;)
Shit vad dagarna har gott fort, förstår inte vart de tagit vägen!?

Idag åkte jag ut till landet i Darsland ^^
Och hälsade på min kära moster :) MEd mami, sara och Marinus!
Ritkgit mysigt inte vart där på vääääldigt vääldig tlänge, så dte var kul.
DÄr har jag även min första och sötaste shettisponny :) hihi
som moster köpte till mig för typ 10 år sen ;)
Så söt är han!
Karpo heter han. bebisen <3 haha med han har det vart mycket bus vill jag lova ;)


Och så har hon de sötaste katt ungarna ever ;)
älskar det!
Här är en av dom, Gulletussan får hon heta hihi :)

Imorgon: Torp, sedan fest ;)
Min söta kompis Julia har nyss fyllt 18 så blir först lite tjej middag och sedan vidare på fest ;)
SKa bli ritkgit kul ;)
Här är jag och julia :) studentbalen 2010



hihi alltid rosa dricka ;)
Det avr allt för stunden!
Pussilisnutt

Kommentarer
Postat av: TASS

KARPO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O:O <3 åh közz på han lx :3

2010-11-05 @ 22:50:30
Postat av: Annie ♥

hihihi ^^

allt bra med dig idag ?:D

2010-11-06 @ 20:55:22
URL: http://anniebibiielarsson.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Balen e nått ja inte glömmer, o tärnas 20års fest haha;) Ja,de blev ju allt en hyfsad lyckad kväll:) Tack för presenterna ÄLSKAR DOM!!<3

2010-11-07 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0