Äntligen tillbaka till mitt andra hem, gyyymmet

Idag har vart en riktigt härlig höstdag! (INTE VÄDRET!!) men allt annat!
Jag och johanna hade det mys i stallet,
sedan vidare till gymmet i 2 timmar med Curran!
Så himla härligt att äntligen kunna dra igång iegN! :D
Höll nästan på och svimma feteråt iof^^ MEn jag bara kännde att jag behövde ta ut mig riktigt ordentligt!
Jag måste ju bli i form till YSA RESAN! :D yaaay INTE långt kvar!
Så jäkla taggad som man bara kan bli!
Snart är det dags att börja baka pepparkakor med, eftersom jag åker 16 december missar jag
ju hela julen, så vi börjar vääldigt tidigt iår haha.
I allafall, så blev det en ritgt go och välbehövlig fika på Espresso House med Curran efter gymmet.
Det var min dag det^^ det är lite dåligt med bilder just nu, men dte kommer!!
Även vad jag köpte för spännande på överby höhö ;)

En sån här vill jag ha hemma faktiskt!
Fast haft lite olika träningsgrejer hemma så funderar på om man tröttnar, pluss att jag sällan är hemma,
Men ändå är den inte för söt!!? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0