Miss Sunshine

Är på ritkgit bra humör!
Fick åka hem från Göteborg tidigt imorse!
För idag stod: SÅnglektion på schemat!!
Ritkgit kul faktiskt!
Dock är jag lite hes fortfarande efter förkylningen, menmen :)
Jag är ju inte nästa Beyoncé precis (TYÄR!) haha men helt tondöv är jag tydligen inte ;)
SÅ ritkgit bra start på dagen.
Får se vad som denna härliga dag mer bjuder på! Inga planer än :)
Men har ju inte vart hemma så mycket så kanske blir det att chilla lite med te och min superbra bok på engelska
Ska snart till min lilla prinsessa i allafall :)


Prinsesso (L)

Blir iallafall att träffa tönten JOhanna i stallet;)
och hennes lilla fina bil haha ;) ser ni två blonda nånstans som sitter i en sån här bil och ser ut som två idioter som dunkar till musik, så vet ni vilka de är ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0