ÅÅåh första advent!!!

ÅÅÅÅåååååh du börjar dte vekrligen bli jul!!
Katrina är lycklig!!
ÄLSKA JUL!
och shit vad dte snöar ute, jag tycker faktiskt det är mysigt!! Juuuuuul yaay :D

Helgen har jag vart lite här och där. Ingen fest helg denna helgen! Bar aträffat vänner syskon och idag blir dte släkten!
Fredags åkte jag och marina, sara och pappa till uallared faktiskt haha :)
Vi hade inget för oss, så dte kund evara en liten rolig utflykt^^ Int evart dä rsen jag var liten typ nån gång.
Det va riallfalla kul haha jag köpte mest massa rosa saker! Skönhetssaker så som ansiktsmask bad grejer osv. kul kul^^

roosa :)
Igrå var jag hemma hos bror och hans tjej och myste, vi skulle bakat knäcke men orka inte^^
så ist blev dte Hamburgare och filmen Inceprion! Ritkig tbra film! love tänkar filmer!
idag blir det fira första advent med släkten, vara i kyrkan första för dte är våran tradition på första advent :) Jag rä btw döpt på försat advent! Och sedan blir dte hem till famror och äta middag :)
ha dte så bar alla!
pussilisnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0